Geavanceerde opties
Uren accorderen
Leer hoe je uren kunt accorderen.
1. Accorderen inschakelen voor een klant
Als Admin van de omgeving kun je voor een klant de optie "Uren accorderen ingeschakeld?" inschakelen. Dit kun je doen door naar het klantoverzicht te navigeren, daar een klant te selecteren en deze te bewerken. Schakel vervolgens het vinkje in voor "Uren accorderen ingeschakeld?" en klik op "Opslaan".
2. Urenoverzicht
Navigeer naar het urenoverzicht via het menu. In dit overzicht zijn alle gemaakte uren te zien. Als Admin zie je alle gemaakte uren, als medewerker alleen jouw geregistreerde uren en als klant gebruiker alle uren die voor jouw als klant zijn gemaakt.
3. Accorderen overzicht
Navigeer vervolgens naar het accorderen overzicht met de button boven in het scherm, genaamd "Accordeer uren".
Deze button is altijd beschikbaar voor een Admin om uren te accorderen. Voor klant gebruikers is de button beschikbaar als de optie 'Uren accorderen ingeschakeld?' is ingeschakeld in de klantinstellingen.
In dit overzicht staan alle gemaakte uren die nog niet zijn goedgekeurd.
4. Uren accorderen
Standaard zijn alle uren aangevinkt, om snel alle uren te kunnen accorderen. Als er een uur registratie niet klopt, dan kun je deze simpel afkeuren door het vinkje uit te zetten. Dit opent vervolgens een dialoog.
In dit dialoog kun je een opmerking plaatsen voor de medewerker die het uur heeft geregistreerd. Als dit wordt opgeslagen, dan wordt deze opmerking direct zichtbaar voor de medewerker, door in zijn overzicht de regel rood te doen kleuren en de medewerker kan vervolgens ook de opmerking lezen en het uur aanpassen. Als de medewerker dit heeft gedaan, kan het uur weer worden geselecteerd om te accorderen. Hierbij wordt de opmerking weer weggehaald.
Na alle uren die geselecteerd zijn voor accorderen, kan deze worden opgeslagen door op "Opslaan" te klikken. Nu worden alle aangevinkte uren afgevinkt en worden deze in het overzicht met een groene kleur gearceerd.
Vragen?
Telefoon
Bel ons op +31 (031) 3312 121. We zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag, van 9:00 tot 17:00 uur.
Stuur ons een e-mail op support@triniticalipso.nl en we reageren binnen een werkdag.
Blijf deze website bezoeken voor updates en nieuwe informatie. Bedankt voor je geduld!