Geavanceerde opties
Uren exporteren
Leer hoe je uren kunt exporteren.
1. Urenoverzicht
Navigeer naar het urenoverzicht via het menu. In dit overzicht zijn alle gemaakte uren te zien. Als Admin zie je alle gemaakte uren, als medewerker alleen jouw geregistreerde uren en als klant gebruiker alle uren die voor jouw als klant zijn gemaakt.
2. Export
Om een export te maken van de uren, klik je simpelweg rechtsboven in het scherm op de "Export" knop met het Excel logo ernaast. Dit opent een dialoog waarin je verschillende filters kan aangeven. Alle filters zijn optioneel.
- Filter op klant: Selecteer de klant waarop de uren geregistreerd zijn (niet beschikbaar voor klantgebruikers)
- Filter op project: Selecteer het project waarop de uren geregistreerd zijn
- Filter op medewerker: Selecteer de medewerker die de uren geregistreerd heeft (niet beschikbaar voor medewerkers)
- Filter datum: Selecteer een datumbereik waarop de uren moeten gefilterd worden. Deze zijn inclusief, dat houdt in, als 1 april en 29 april worden geselecteerd, worden deze dagen ook in het overzicht meegenomen.
Klik vervolgens op de "Download Export" button om een export te genereren. Let op, afhankelijk van de hoeveelheid uren die in de export zitten, kan dit een aantal seconden duren. Het Excel-bestand wordt vervolgens voor je gedownload.
3. Excel overzicht
In het Excel overzicht zijn de volgende zaken te vinden:
- De medewerkers van de uren in de export.
- Het logo, die in de instellingen zijn opgegeven.
- Een tabel met daarin de uren, gesorteerd op datum, van meest recent naar oudste.
In de tabel zijn van links naar recht de volgende kolommen te vinden:
- Datum: de datum van de uurregistratie.
- Medewerker: de naam van de medewerker.
- Project: De naam van het project waarop het uur geregistreerd is.
- Uren: Het aantal uren.
- Omschrijving: De omschrijving van de uurregistratie.
Excel export customizen
Binnenkort is het ook mogelijk om verschillende templates te gebruiken en zelf de kolommen voor de exports in te stellen!. In de tussentijd kun je altijd contact met ons opnemen als je vragen hebt of hulp nodig hebt.
Telefoon
Bel ons op +31 (031) 3312 121. We zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag, van 9:00 tot 17:00 uur.
Stuur ons een e-mail op support@triniticalipso.nl en we reageren binnen twee werkdagen.
Blijf deze website bezoeken voor updates en nieuwe informatie. Bedankt voor je geduld!